Dokonalý zaměstnanec neexistuje!
Nebo ano?
Pomineme-li automatizaci a robotizaci provozu, tak lidský pracovní faktor je stále nenahraditelný… Lidí je tedy stále zapotřebí, ale jak si “vytvořit” dokonalého zaměstnance?
Nejdříve na Vás mám několik otázek a snažte je zodpovědět objektivně (jako byste byli zaměstnanci ve své firmě).
Jak se daří zaměstnancům ve vaší firmě?
Jsou spokojení a tvoří efektivní tým, který zajišťuje skvělý chod firmy nebo mají ještě rezervy a mohlo by to být lepší?
Rozumí si mezi sebou a spolupracují nebo stále něco řeší, skřípe to a dělají chyby, které firmu poškozují?
Sdílejí firemní vizi a pomáhají s růstem firmy nebo závidí zaměstnavatelův úspěch a pomlouvají?
Pokud jste na všechny otázky odpověděli ano, jste šťastní zaměstnavatelé a gratuluji Vám, moje služby nepotřebujete.
Ale máte-li nějaké pochyby nebo podobnou situaci vnímáte, dokážu Vám pomoci.

Asi se shodneme, že neexistuje dokonalý zaměstnanec a prostor pro zlepšení se najde vždy. Ale jak to udělat, když je zřejmé, že by někteří potřebovali spíše navštěvovat psychologa či psychiatra, a víte, že je to jejich osobní záležitost, do které nemůžete zasahovat?
Emoce mezi zaměstnanci někdy dokáží i prosperující firmou pořádně zatřást a nikdo nemá rád personální změny, zvlášť když už je zaměstnanec zavedený, vyškolený a má být pro firmu přínosem. Vnitřně nespokojení a třeba i vyhořelí zaměstnanci firmě nepomáhají, ale spíše jí škodí.
Jsme jen lidé a každý máme své životní trable. Někteří se trápí více někteří méně, ale když nedokáží vaši zaměstnanci úspěšně řešit svá traumata, tak pak své vnitřní nepokoje přenáší do chodu firmy a to není dobré.
Co ale dobré je, že mohu předat vašim zaměstnancům nebo kolegům své zkušenosti a techniky NEMMO.

Co vlastně NEMMO umí? V čem může vaší firmě a zaměstnancům pomoci?
Její největší předností je týmová tvorba, kde k řešení konfliktů dochází diskrétně i přesto, že se pracuje ve velké skupině.

Co například mohou vaši zaměstnanci řešit:
- Nevyřčené a nevyřešené konflikty mezi zaměstnanci.
- Negativní postoj k zaměstnavateli.
- Závist zaměstnance vůči zaměstnavateli.
- Negativní pocity při vystavování faktur, výplat či vedení účetnictví a podobně.

Benefity
- Nikdo ze zúčastněných neví, co si kdo řeší, a tak se nemusí nikdo před nikým ani stydět, a ani obhajovat.
- Problémy nikdo nemusí na workshopu ventilovat a přitom setrvačností dochází k jejich nápravě.
- Dochází ke spojování týmu a budování zdravých mezilidských vztahů na pracovišti i mimo něj.
- Akce se stane zpestřením firemního života a naučí se NEMMO používat i v osobním životě.
- Jedná se o ruční tvorbu, která primárně stmeluje tým a sekundárně působí relaxačně a jako odměna pro zaměstnance.
- Zažijí radost ze změny, která může být trvalá.